كيف اعرف انه يحبني وهو بعيد عني

كيف اعرف انه يحبنى و هو بعيد عني،البعد عن العين محبه

لما بتحب حد ما بتفكرش فحاجة غير به بيصبح غصب عنك

 

هو شاغل جميع تفكيرك و حياتك بتبدا تحلم مع نفسك هو احنا يمكن نحب بعض

 

طب هو يمكن يصبح بيفكر فيك بيصبح فاسئلة بتدور فدماغك

 

ما يبقاش عندك لها اي اجابات و بيبقي نفسك تعرف اذا كان هو بيبادلك نفس الشعور و لا لا

 

وفعلا المثل الي بيقول البعيد عن العين بعيد عن القلب و لا لما تبعد حبة بتزيد محبه

 

الفكرة ان هي مش بالبعد و مش بالمسافات و مش بالكلام بالليل و لا بالتناوب

 

الفكرة انك كيف تكون مع الشخص دة حتي و هو بعيد يعني انك تسال عليه و تهتم به

 

وتعرف الي هو بيحبه و تحبة زيادة لدرجة انك تحس فيه لما يصبح تعبان اوى و زعلان

 

تكلموا فالوقت المناسب و تخلية يحكى و اول ما يفتح لك قلبة اتأكد مليون فالمئة ان هو بيحبك

كيف اعرف انه يحبنى و هو بعيد عني

البعد عن العين محبه

طريقة معرفة البعيد انه يحبني


85 views

كيف اعرف انه يحبني وهو بعيد عني